beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 27 september 2014

The Remmington's- Del 4

Av Becca - 27 september 2014 15:48

Kapitel 4

 

 

Innan jag hinner svara drar Alexa med mig in till dansgolvet. 

 

Nej, vänta!

 

Vad händer? 

 

Alexa är full och vill dansa,

 

men varför? 

 

Alexa stannar när jag stannar, hennes gröna ögon gnistrar och läpparna flinar retsamt.

 

"Kom igen nu baby! Var inte så jävla svår!" 

Kvittrar hon innan hon fångar upp en röd mugg och räcker den till mig. 

 

Blicken är befallande och sträng så jag tippar huvudet ännu en gång och sväljer spriten. 

 

Alexa går fram till mig och lägger armarna om min hals. 

Allt jag ser är hennes ögon som stirrar in i mina, musiken som dundrar igenom mig. 

Pulsen som ökar och slår i mina öron likt en trummis på sina trummor när hon drar sig närmare och håller ner mig.

 

Jag öppnar munnen för att prata men hon hinner lägga ett finger på min mun.

 

Det känns så rätt men är så fel, jag gillar inte ens Alexa på det sättet! 

 

Våra pannor pressas mot varandra och min näsa tar kontakt med hennes.

 

Det här händer inte, det gör bara inte det.

 

Men jo,

Alexas blick glider ner på mina läppar och min puls ökar.

 

Jag sväljer hårt när hon särar på sina läppar och lutar sig närmare.

 

Hon smakar som någon söt blandning av körsbär och sprite. 

 

I samma sekund som jag svarar på kyssen fördjupar hon den.

Hennes tunga dansar lätt på min underläpp som en förfrågan att komma in. 

Tvekande särar jag på läpparna och våra tungor möts, 

först försiktigt innan de sakta utforskar varandra. 

Jag kan känna musiken genom Alexa när hon trycker sig närmare och begär mer. Jag ger henne mer innan jag drar mig ifrån för att andas.

 

Vi tittar på varandra,  

något förvånade,

innan våra läppar kraschar mot varandra igen.  

 

Jag kan inte få nog av henne.

 

"Bara för inatt," andas hon i min mun och jag nickar ivrigt, 

bara inatt. 

Bara nu och bara här. 

 

Hon lindar in sina fingrar i mitt hår och drar försiktigt i det, jag kan inte hålla tillbaka ett stön av välbehag. Nästan genast förändras kyssen, den blir hårdare och mer krävande. Plötsligt drar hon sig ifrån mig och drar med mig mot sovrummen. 

 

"Nej, jag kan inte." Mumlar jag och stannar. 

 

Alexa stannar och tittar på mig innan hon nickar och ska precis kyssa mig igen när någon drar mig ifrån henne.

 

Alex.

 

"Du måste skjutsa hem oss!" Säger han stressat och blickar förvirrat mellan mig och Alexa som är står på första trappsteget och håller mig i handen, det är ganska tydligt vad vi var på väg att göra.

 

"Sorry men jag har druckit!" Klipper jag av med och riktar mig mot Alexa igen.

 

"Fuck that, Tessie mår inte bra och jag måste hem!" Säger Alex och vänder mig mot honom.

 

"Åk med någon annan!" Morrar jag.

 

"Alla är däckade eller har redan farit!" Skriker han och fäller ut med armen för att uppmärksamma mig om den snart tomma lokalen. 

 

Shit, hur länge hånglade jag och Alexa igentligen?!

 

Det har börjat svartna utanför. 

Plötsligt tar Alexa tag i mig.

 

"Åk du, jag väntar här!" Försäkrar hon mig med. 

Hennes ögon är tunga och läppstiftet halvt utsmetat. 

Jag suckar innan jag nickar mot Alex.

 

"Kom då."

 

---------------- 

Oh yeeaaasss!!! SShit.goes.dooown!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards